dimarts, 27 de gener del 2009

Val la pena matinar?

Una altra sortida de pesca semi-frustrada! A les 7:30 ja erem a Blanes amb en pau. El lloc escollit: punta st. anna...pero el mar no hi estava d'acord i una lleu ressaca impedia entrar per alla sense jugar-s'hi el fisic.
Canvi de plans, cap a st. francesc! alla la cosa millora i decidim entrar. Jo que soc optimista vaig amb el 106....i si estiro el braç desapareix la punta del fusell....perfecte! un altre dia perdut!
Per colmo a en pau li entra aigua a les ulleres i surt als 20 min...jo al cap d'una hora de fer esperes a les tenebres tambe decideixo sortir.
De tot aixo em quedo amb 2 coses: 1a, soc pescador d'aigües clares i tranquiles...en altres situacions no estic comode. 2a porto 4 o 5 sortides de pesca a 0...la pitjor ratxa que recordo i es que aquest hivern esta siguent dur de veritat, en tots els sentits!
ara a la tarda toca corre, segur que anira millor que a l'aigua!
i dema mes i millor!