diumenge, 11 de gener del 2009

corrent content, pero no del tot...

I es que avui he tornat a corre com mai...sensacions bones ritme bo i sense esforç a pesar de tenir les cames carregades (al mati he anat a pescar)...a mes a mes avui em tocava fer 14km i he intentat marcar un ritme fort des del principi, de fet he fet els 2 primers kms a 4min 15seg...i despres ja he anat regulant fins als 4:30 que volia mantenir pero llavors....El PUTO pulsometre ha començat a fer el boig altre cop...que si 6:30 llavors 9:10...despres tornava a 4:50...i aixi s'ha passat bona part del temps.
Com que dedueixo que calcula la velocitat divint la el temps per la distancia...l'unic valor del que em puc fiar es del temps que he estat corrent...estic segur que he fet mes dels 14kms que em tocaven pero m'es igual perque el que realment m'importa es que se que no he baixat el ritme (o no de manera rellevant) en l'hora i deu minuts que he estat corrent.
Si la proxima vegada que surti a corre torna a fer el boig....m'en busco un altre DECIDIT.
Els valors "adulterats" que han sortit son:
temps: 1h 10min
distancia: 14km
velocitat max: 3:36
velocitat mitj: 4:59
frequencia max: 188ppm
frequencia mitj: 174ppm
calories: 1010kcal

I dema mes i millor