diumenge, 11 de gener del 2009

Objectiu assolit, a quin preu?

6:30 sona el despertador i despres d'uns moments de dubte reacciono i l'apago. M'aixeco encara mig inconscient i em vesteixo preparo la bossa i cap al cotxe. Al garatge decideixo carregar tambe el 106 per si el mar esta calmat. 7:20 arribo a st. feliu, es de nit pero l'horitzo ja clareja i jo comprobo com el mar esta gairebe calmat: lleuger mar de fons i un ale d'aire que glaça la voluntat.
7:50 ja estic apunt per entrar a l'aigua...canviar-me ha sigut traumatic pero ara, amb el traje posat estic be, a l'aigua falta gent! i m'acompanya el 106 (soc optimista).
8:30 l'aigua esta glaçada, al entrar marcava 11ºC!!!! ara marca 13º pero jo tinc la sensacio que estic a -10º. Tant de temps sense pescar ha afectat I MOLT la meva apnea, tot em resulta mes dificil, ventilar, relaxar-me, baixar...i el que es pitjor que aviat tinc ganes de pujar...
9:30 porto una mica mes d'una hora i mitja a l'aigua...no he disparat a res perque no he vist res! hi ha molt de peix petit tan a dalt com per baix (relativament abaix perque no paso de 15m) en cada baixada tremolo i en prou feines he passat de 1:30 en algunes baixades...molt trist i fred. Decideixo que es hora de sortir i començo el cami de tornada.
10:20 ja estic canviat i mig sec, no sento els peus i les mans fan mal, per la resta estic be...medito seriament si val la pena tornar a entrar a pescar fins que la cosa no s'escalfi una mica...pero se que d'aqui una estona quan el dolor marxi, voldre tornar a entrar quan abans millor...estupidesa humana o mala memoria?
conclusio: tot el que havia guanyat a l'estiu de profunditat i apnea ho he perdut amb 2 mesos d'innactivitat i aigua freda...encara no he vist cap llobarro aquest hivern i aixo si que es greu si ho comparo amb l'any passat (que ja n'havia matat uns quants, bastants)
Aquesta tarda toca corre...14km de res....i dema?

Dema mes i millor!