dissabte, 17 de gener del 2009

36h non-stop

El meu dia va començar ahir a les 10 del mati...sessio d'entrenament...relax...currar 10h a la nit, anar a palamos pescar fins les 12, dinar al japo, anar de compres i fins ara....36h non-stop que donen per molt pero deixen el cos com si m'haguessin atropellat!
Dema tocava tornar a pescar amb en pau pero la veritat es que no estic en condicions (i que jo digui aixo) necessito dormir "unes quantes" hores seguides i NO vull matinar.
Referent a la sortida de pesca:
Divertida i soferta, anar amb en toni i la seva dona a pescar sempre es agradable. Hem fet el possible per buscar dentols i llobarros pero no hi ha ni rastre d'ells enlloc! exceptuant dos avistaments fets de manera fortuita (un dentol molt maco entre els blocs d'un espigo i un banc de llobarros de kg a la sorra) no he vist res de peix...de fet si, la dorada que hem vist tots dos i que amb moltissima habilitat en toni ha capturat...sense el casc de miner amb la camara....indescriptible!

En definitva estic molt cansat per tot el que he fet pero molt satisfet, per acabar:
gracies toni i maria angeles!
enhorabona carme i edu!
i per mi, per lo bon nen que puc ser:



dema mes i millor (si m'aixeco del llit!)

2 comentaris:

Anònim ha dit...

estas llençant la casa per la finestra!!!!! com t' ho montes!!!!
quines novetats? em tens intrigat
salut company!!!!!

rash ha dit...

nono...les novetats son les de les imatges! que paso de les saucony progrid i per aixo m'he pillat les asics cumulus10!
Si coneixes algu que vulgui unes bambes bones per corredor neutre fins a 75kg i be de preu avisa!(son un 43)
Avui estic mort, em pesen fins i tot els cabells!
ens veiem!