dimarts, 8 de juliol del 2008

St. feliu esta viu i ben viu

5:45 aigua força clara i torna a ser calenta (21-22ºC)

Hi ha una corrent important aprop dels blocs i no deixa pescar be aixi que m'allunyo per buscar el baix, a veure si mes apartat la corrent es mes fluixa. Encerto. Es pot pescar mitjanament be a pesar de que hi ha corrent.

Les primeres baixades no son gens bones pero estic millor que l'ultim cop. Poc a poc guanyo fons i allargo les esperes. Quan em sento be vaig al "dentex point" i faig la 1a baixada:

18m res de res, nomes una dorada apareix i m'agafa desprevingut.

La segona baixada la faig una mica mes avall, 20m i apareix un dentol petit (aixo te bona pinta), espero i gairebe al final veig que a la meva dreta tinc public, un grup de 6 o 7 dentols d'entre 2 i 4kg aproximadament.

La 3a baixada la faig mes aprop d'on he vist el grup de dentols i apareixen aviat, em giro i veig com un exemplar d'uns 4kg marxa despres d'haver passat a escasos 4 metres de mi (per la meva dreta); m'amago per veure si torna i es gira pero es mante lluny, m'amago mes i apareix un altre dentol, mes petit pero molt mes decidit. A uns 5 metres para i es gira, em torno a amagar i torna a enfilar, sembla que es vol suicidar! continua fins a 1 metre de la varilla on gira i....ziiiiiisssssssssssssssssssssssssssss comença a sortir fil del carret mentre veig el dentol fregant-se amb les pedres i fotent-me un merder impressionant amb les viseres de roca que hi ha, finalment veig com s'enroca en una visera i puju cap a dalt.

Ni tan sols he vist per on li ha entrat la varilla pero, per la distancia, dedueixo que el tir es bo. Ventilo una mica i cap avall, 22 metres em separen del dentol. Vaig seguint el fil i vaig desfent el merder d'engaxades amb les roques fins que arribo a la visera on s'ha amagat, desfaig l'ultima enganxada i estiro el fil, el dentol surt sense problemes i pujo cap a dalt.

Mentre penjo el peix a la boia i recupero fil del carret m'apareix un banc de bonitols d'uns 30 exemplars petits i passen a escasos 4 o 5 metres sota meu (saben que tinc el fusell descarregat els cabr...)


Despres de recuperar-me carrego el fusell i em preparo per baixar altre cop a veure si queda algun dentol....pero una goma salta per culpa del nus i em deixa amb una sola goma per pescar o sigui que: adeu dentols, fins la proxima!.

Tornant cap a la costa em trobo un grup de dorades a mitja aigua! les veig des de superficie com marxen cap al fons, tranquilament, junt amb algun espet i llissa.


Ha sigut una sortida distreta, amb peix bo i amb millors sensacions que la ultima vegada. Per fi he agafat el 1er dentol d'aquesta temporada,petit, 1.8kg pero no em queixo, el proxim dia sera millor, SEGUR!