dimecres, 9 de juliol del 2008

biking again

Com encara tinc alguna molestia al genoll he preferit fer bici avui. Sessio llarga de gairebe 3 hores (de 3/4 de 4 a 3/4 de 7) pujant fins als angels baixant a la casa de les figues i pujan fins a st. miquel i fent una mica mes de volta per rematar.
He comprat aigua a dalt perque he fet curt amb les previsions. A part d'aixo i d'un moment critic al primer tram de pujada "dura" no he tingut gaires problemes. El problema de la pujada ha estat que he començat fort, amb la moral pels nuvols i la calor m'ha posat a lloc...amb 20 min ja tenia ganes de parar i dubtava si vomitaria o no... Al final he afluixat el ritme sense parar i m'he recuperat en el repla que hi ha abans de tornar a enganxar la pujada fins a la torre d'alta tensio.
Bones sensacions, les cames força be i la bici...podria millorar el canvi que no va fi...pero a part d'aixo molt be; em sembla que he fet les baixades mes rapides que jo recordo per les trialeres...tant que m'he menjat un parell de branques amb la cara. Aixo si, la sensacio de control ha estat maxima, feia temps que no em sentia tan segur baixant fort. L'inconvenient ha estat que les meves mans no han aguantat el ritme i l'ultim tram les tenia realment adolorides i amb una petita llaga, pero que hi farem...ningu no es perfecte, o si?

canço: beautiful people - marilyn manson