dissabte, 26 de juliol del 2008

Aigua clara pero res de peix

La sortida d'avui prometia. Al arribar al port de st. feliu hi havia molta gent, massa per l'hora(5:30) i dedueixo rapidament per tots els trastos que porten que avui hi ha un torneig de pesca des d'embarcacio. Mentre ells preparen els seus trastos jo preparo els meus i me'n vaig a l'aigua.
I quina aigua! mes de 20 metres de visibilitat, 22º C i calma...evidentment son les condicions que tots volem pero aixo no vol dir que els peixos hi siguin, es mes, normalment en aquestes condicions no hi ha res i avui no ha sigut cap excepcio.
He tocat tots els punts bons que conec, de 0 a 23 metres i el resultat ha estat el mateix tota l'estona: RES. aprop de superficie hi havia centenars de castanyoles i bogues. Per sota han passat un grup de bonitols molt rapids i al fons nomes he vist sargs i mes sargs i 4 dorades de racio que no m'han fet el pes.
Em quedo amb les sensacions tan agradables que dona baixar a 20 metres veient el fons des de superficie, es genial. Pero a les dues hores ja he sortit de l'aigua per que era evident que avui no faria res de bo. La proxima anira millor SEGUR!

canço: lonely world - from: results may vary - Limp Bizkit

No matter how hard i can try inside a lonely world
No one can hear me when i cry inside a lonely world
I'll never know the reasons why inside a lonely world
Such a lonely world (such a lonely world)