dijous, 3 de juliol del 2008

Breu sortida de pesca

Son les 9 del mati i ja he tornat d'anar a pescar! a les 5:45, com un rellotge, estava dins l'aigua. Teoricament el mar havia d'estar tranquil pero hi havia un mar de fons considerable que, sumat al mal estar que tenia jo, ha fet que la sortida fos de escassament 2 hores.
Amb el mar de fons no he pogut fer esperes a poca aigua aixi que he anat al 1er bloc directe i res. Al baix hi havia una corrent considerable, aigua molt freda i poc peix...o sigui RES. he tornat a la part de fora dels blocs a veure les dorades i per variar hi eren pero en la seva linea: apatiques.
Un parell de llobarros indiferents i les meves apnees minces degut al mal estar (fins al final no he arribat als 2 min).
Just abans de sortir quan ja estava decidit a descarregar el fusell he vist que en el forat on l'ultim dia vaig treure un pop (amb l'ajuda de'n dani) n'hi havia un altre d'igual, que m'ha servit per salvar el dia. Ara a descansar i ja veurem si a la tarda faig alguna cosa o no m'aguanto els p...