dijous, 3 de juliol del 2008

Rocky Chucky

Aquesta tarda estava una mica de baixon i cansat pero tenia ganes de fer alguna cosa. He agafat la moto i m'he arribat a "can nabes" a comprar les bambes de muntanya. El noi d'alla m'ha ates molt be i despres de provar uns quants models ho tenia clarissim: Les meves noves bambes son les "The North Face, Rocky Chuky".


(aquesta es la foto de cataleg)

No, no es cap broma...es diuen rocky chuky, valen 120€ i van molt be! ho se perque al sortir de la botiga he anat a casa a canviar-me i m'he calçat les rocky i he fet 1h 20min des de sant daniel fins a st. miquel i tornar.


Tenen un grip acollonant, molta estabilitat i bastanta bona absorcio. La sola es dura (per nasos o no aguantaria) pero a pesar d'aixo fa que tinguis una petjada molt segura. On mes he notat el canvi ha sigut baixant, on he pogut exprimir-me a fons i en tot moment he pogut mantenir el control fins i tot per la trialera plena de pedres del primer tram de baixada de st. miquel.

(aquestes son les meves despres d'estrenar-les)

En resum, calçat nou, energies noves. M'he quedat amb ganes de mes i pot ser que dema mateix me les arregli per fer 3 o 4 hores mes.