dissabte, 21 de juny del 2008

Sortida amb bici i fractura de canvi

Avui volia tornar a agafar la bici. El fet de que les rodes s'anessin desfen a mesura que pedalava per l'asfalt no m'ha acollonit i m'he equipat be, incluides protecciones a la motxilla per fer una bona baixada. Mentre sortia del garatge he vist que la temperatura era realment alta...abans de començar a pedalar ja m'ha caigut la primera gota de suor....que si es descuida no arriba ni a tocar a terra i s'evapora pel cami...

El primer tram per ciutat fins arribar a st. daniel era per veure com estava, la temperatura segons un d'aquests termometres que hi ha dispersos per la ciutat era de 40º C, xifra que segur era exagerada pero tranquilament estavem a 33º! Arribo a st. daniel i començo a pujar per la llarga, plat mig i la calo m'esta matan, em trec el casc i continuu. A mitja pujada, quan estava començan a agafar ritme i sense fer cap estrevada ni res similar, he sentit com si se'm sortis la cadena i rapidament he tret el peu de la cala per posarlo a terra. Quan he anat a posar la cadena el seu lloc he vist que algo no estava be, entre mig hi havia algo que normalment no hi era...EL CANVI DE DARRERA! s'ha tallat en sec, no per la "patilla" com es habitual si no pel propi alumini del canvi deixant una part encara en el suport i la resta penjant de la cadena...COLLONUT!


Estic a 8km de casa amb 33º C i no puc pedalar...sort que porto el telefon...






















pd: les fotos estan fetes amb el telefon...no estava d'humor per anar a buscar la camara