dijous, 19 de juny del 2008

Pels pèls!

Avui la jornada ha començat a les 5:45, que es l'hora en que he entrat a l'aigua. En les 3 primeres apnees per escalfar, a poca aigua, ja he vist força vida, inclosos dos espets que han passat de mi completament. Despres, a mes aigua, he tornat a veure un espet molt maco que nedava aprop de superficie i que ha passat a un 7 o 8 metres de mi sense fer la mes minima intencio d'acostar-se a pesar de que he fet servir tots els meus encants, sorolls, gestos seductors...etc.Les apnees s'anaven allargan fins a extrems inedits aquesta temporada: 2:35 a 11 metres! 2:10 a 18...etc

Quan he arribat al lloc on vaig agafar el llobarro de 4kg he preparat be la baixada i com que nomes hi ha 14 metres he baixat am una mica mes de mig pulmo. Un cop en el fons, com de costum estava plagat de castanyoles, un banc de rogers petits i sargs que s'anaven acostan i allunyan. Cap al final de l'apnea i quan ja em plantejava pujar he vist una ombra que es movia al fons, davant meu, rapidament s'ha acostat i he vist clar per la manera de nedar que era un llobarro, -de racio- he pensat i quan s'ha posat de perfil he apuntat i disparat!

l'he tocat? si, no? ai que no veig el tiro, pro la varilla penja del peix el problema es...ON l'he tocat?? el peix era mes gran del que semblava pero estava lluny, força lluny! la varilla li ha fet un piercing a la panxa i nomes ha atravessat pell sense tocar res mes!! al veure-ho he procurat controlar la pujada mentre mantenia certa tensio en el fil per evitar que es pogues estripar.

Al arribar a superficie miro el rellotge: 14m 2:10....joder....mentre recupero deixo que el peix es cansi sota meu i poc a poc vaig recuperan a ma fins que el poso entre les cames i el remato....deu fer 2kg!


















Despres he anat provan a fer esperes fins al baix i tornan pero ja les forces anaven afluixan i el peix ja m'havia deixat satisfet, aixi que a les 8:30 ja era fora de l'aigua netejan el llobarro.Per desgracia l'aigua estava bastant plena de mini meduses que m'han deixat la cara feta un mapa...el turmell no m'ha donat problemes per nedar, si per caminar.