divendres, 13 de juny del 2008

Entrenar piscina

Avui he pogut entrenar tranquilament a la piscina, al arribar m'he trobat que no podia aparcar perque aquest cap de setmana fan alguna cosa i han posat cintes perque no es pugui aparcar. Al final he deixat el cotxe practicament a l'espai girones.
Un cop dins l'aigua no era un dia de bones sensacions, em pesava tot (tambe he dormit poc) i les apnees no han estat res de l'altra mon pero he pogut completar totes les series (alguna mes justa del compte).
Despres he volgut nedar sense aletes....i aqui ha vingut la decepcio...fa tan que nedo amb aletes que sense elles em sento que no en se, vaig parat, m'enfonso...quina agonia! intentare trobar la manera de corretgir aixo i millorar aquesta faceta perque l'entrenament amb aletes m'ha anat molt be per les cames pero si algun dia vull participar en un triatlo...ho porto NEGRE!
Dema dia 14 de juny, dissabte, a les 6 a.m. tenim una cita amb la muntanya per posarnos a prova amb en lluis...5 hores de caminada a fons ens esperen...si les cames ens aguanten!!!