dilluns, 16 de juny del 2008

Dilluns, TORNEM-HI!

Despres de passar un diumenge de relax tranquil (i en bona companyia) avui tocava tornar a posar les cames en moviment. Estava realment sorpres perque el diumenge no tenia gens d'agulletes i en lluis tampoc perque va tornar a fer 3h de muntanya!!
Amb aquesta moral i el descans del diumenge he decidit fer la ruta de st. daniel - torre d'alta tensio (pel cami del tunel) - els angels - cami dels camions - st. miquel - sant daniel.
Sortida suau pero a ritme per veure que tal, al minut 30 estic a la torre d'alta tensio! comencem be!! decideixo apretar direccio els angels i quan portava una hora i 8min estic al santuari! i nomes he corregut en dos o tres trams. La baixada la faig mes rapida i corrent practicament tota l'estona parant nomes 2 o 3 min a descansar en els trams mes durs. Tan rapid he baixat que no he pensat en mirar el rellotge mes! fins arribar a st. daniel de nou, passant per st. miquel. Al mirar el rellotge m'emporto una bona sorpresa: 2h 27min!! he baixat bastant rapid i estic MOLT senser.
Al sortir feia sol i la calor apretava, uns 30º pero al arribar a dalt el cel ja estava tapat i tota la baixada ha sigut amb pluja fina pro molt mes fresc i agradable. L'unic incident ha sigut amb una pedra...al voler pujar per un marge d'una rasa i no calcular be...m'emportat la pedra am el genoll i m'he fet una rascada sense mes importancia pero el cop ha sigut doloros de collons!
Qui sap si dema n'hi haura mes i millor (pero toca fer piscina...)

temps total: 2:27
canço: No sex - significant other - limp bizkit