dimecres, 25 de juny del 2008

Mala previsio = patir

Avui el dia a començat relativament be, he portat la bici al mecanic i m'ha dit que la peça a canviar costara uns 65€ mes la ma d'obra (hi ha millor manera de començar?).
Despres he dinat aviat i a les 2 ja tirava cap a st. daniel des d'on he sortit amb 1.5l d'aigua, l'ipod i les ulleres de sol, tot dins la mule.
El pla era repetir la ruta de 2:30 de sempre pero avui hi havia una variable imponent...LA CALOR. En feia molta, molta de veritat. A les 2:20 sortia en direccio a la casa de les figues pel cami dels angels i ha sigut horrible. De fet he gastat els 1.5l d'aigua durant la primera hora i mitja i la resta l'he hagut de fer sense beure a pesar de que me'n moria de ganes. Pel cami de baixada al cotxe m'imaginava a gent oferint-me aigua i tal per pujar la moral...pero es que no m'he creuat amb ningu en 2:50 min que ha durat la sortida. La tornada he decidit afluixar el ritme al veure que em quedava sense aigua i molt de cami per fer i m'ha anat be, nomes 20 min mes i per fir he pogut beure!
Despres com que encara era aviat he agafat la motxilla del gimnas i he tirat cap a la piscina sense ni canviar-me. M'ha anat de conya nedar durant 20 min suau per relaxar-me.
Ara costa una mica caminar pero res greu, dema com nou (si la nit es tranquila)
temps: 2:50
temp: exagerada +35º C segur

pd: apartir d'ara portare la waterbag de 2.5l perque amb 1.5l no vaig enlloc!
canço: I want you bad - the offspring