dissabte, 14 de juny del 2008

4 hores 30 minuts NON STOP

Avui era un dia...no no, avui era EL dia. La nit ha sigut curta, 3 hores de son no donen per mes i els nervis eren ben presents. Com si tornes a tenir 10 anys i l'endema hagues d'anar d'excursio! Tenia posat el despertador a les 5 del mati pero a les 4 ja estava despert i com que no m'agrada estar al llit sense dormir m'he aixecat per fer alguns estiraments, poca cosa i molt suau. A les 5 ja estava esmorzant lleuger: una torrada am pernil dolç, un platan i un got de suc d'arros (una especie de llet de soja pero mes dolça). Despres de menjar toca preparar la motxilla, una camelbak MULE amb una bossa de 1.5l d'aigua, un bido de 750ml d'isostar, 2 gels powerbar, 2 platans...NO, no vaig a fer cap travessa pero la idea de passar gana no m'ha agradat mai.
Son les 6 i estic esperant en Lluis a Sant daniel, ell es el responsable (o el culpable...depen de com t'ho miris :) de que sigui aqui. A les 6:01 ja estem tots dos amb els cotxes aparcats i comença el briefing:
Lluis: tenia pensat fer St. Daniel - Els angels (per la font dels lleons) - St. daniel (abituallament) - La casa de les figues (o com es digui) pel cami del tunel de l'autovia - St. miquel - St. daniel. Aproximadament 5 hores....Marc: eh.....uhm....val...entesos, d'acord (cara de poker)

A continuacio ja ha sigut bufar i fer AMPOLLES.....(peu dret) caminant ens hem plantat als angels en 1 hora i mitja, a continuacio em baixat mig corrent fins als cotxes a agafar mes liquids i em tornat a pujar. La segona pujada ja no ha sigut tan fluida com la primera, les 2:30 anteriors ja es notaven i la pujada ha sigut mes dura. Despres apretada de cul fins a st. miquel fent l'ultim tram a bon ritme (ens acostem a les 4 hores) i baixada corrent fins a st. daniel pero pel convent (4:30)

A pesar de l'esforç estavem tremendament sensers tots dos! el calçat "poc adecuat", l'abundancia d'aigua i el terreny irregular m'han passat una mica de factura, sobretot en el peu dret pero res destacable. Les motxilles "lleugeres" s'han mostrat molt utils i comodes.

conclusio:Estem com toros!!! pro com que som catalans...estem com un burro catala! despres d'arribar a casa i mirarme els peus he quedat sorpres al veure que en prou feines tenia alguna zona vermella en els peus! Aixo si muscularment s'ha de millorar força, tot i que tenim bona capacitat aerobica, la musculatura de cames pateix força i aquestes distancies fan que surtin les mancances.

temps: 4h 30min

km: qui sap 25...30....40...km?¿?

canço: We are the champions - Queen!