dijous, 12 de juny del 2008

Dia de M.....

Avui ha sigut un d'aquells dies....Aquells que t'aixeques a les 2 (despres d'haver treballat tota la nit) i esperes passar una bona tarda abans d'anar altre cop a la feina. El pla era senzill, dinar i anar a la piscina a entrenar una mica.
Entre pitus i flautes quan arribava a la piscina eren les 5 i no hi havua ningu a la de 25m. La petita estava plena de petits essers cridaners, tremendament estridents i fins i tot irritants pero la meva estava lliure, tota per mi sol.Despres de començar l'entreno i just a mitat de fer unes series trec el cap de l'aigua i veig que esta ple de mainada per tot arreu, tinc la sensacio que m'estan rodejan, poc a poc va quedant menys espai lliure i la meva irritacio va en augment. En la seguent serie els meus pressagis es fan realitat i tres projectes de persona miran amb desig cap a l'aigua indiferents al fet que jo estic entrenant. Despres de pensar-s'ho una mica es llencen i alla s'acaba el meu entrenament. Mentre surto de l'aigua maleint els progenitors d'aquells menuts (que no son culpables de res) veig la cara de la mare...orgullosa de veure com esquitxen i es mouen dins l'aigua com pollets d'anec. La busco amb la mirada per deixar-li clar el meu mal estar pero ella segueix encisada els seus polls desde la piscina petita i jo, vençut, men vaig cap a la dutxa despres de poc mes de mitja hora d'entreno...i la resta de la tarda a la .ERDA!

a treballar

let it go - limp bizkit