dilluns, 9 de juny del 2008

No cal presentacio

Aqui comença el meu blog. Una especie de valvula d'escapament per poder-me desfogar quan calgui, explicar el que em vingui de gust o mantenir ordenat el meu dia a dia. Jo ho veig gairebe com un diari personal pero accessible desde qualsevol lloc i on poder deixar anar una mica la pseudo-creativitat literaria.Tematicament parlant, hi haura una varietat important:-La pesca submarina, l'apnea i la fotografia submarina, el submarinisme.-El BTT, el running i les caminades per la muntanya.-Les motos, m'encanten, tinc una triumph street triple que cada cop que la miro em fa sentir orgullos, no em penedeixo gens de comprar-la tot i que per 1 mes...vaig pagar el p..o iva mes car i ara la mateixa moto val 700€ menys... la sort i jo no som amics.Tampoc descarto ficar algun dels meus intents de monoleg de quan tinc el dia..."tontu"la frase: ets amo del teu silenci, esclau de les teves paraules.la canço: behind blue eyes, limp bizkit - results may varyMarc Ballarin Sala