dimecres, 11 de juny del 2008

Caminada per st. miquel

Avui tocava entrenar cames pero m'ho he pres am calma perque quan m'he aixecat, a la 1:30 :D (pq aquesta nit treballo), tenia el muscul de la tibia molt carregat d'ahir amb les aletes. Aixi que despres de dinar m'he vestit am les gales de malla i m'he dirigit cap a st. miquel, he aparcat al costat del convent com sempre i he arrancat.He decidit pujar per l'esquerra, fer directe sant miquel i despres tornar per la font dels lleons. La cosa ha anat força be, ritme fort pero sense correr i les molesties a la cama desde el km1....
La calor ja s'ha fet notar i a estones tenia ganes de tirar la motxilla i les ulleres de sol a pendre pel...Poc a poc he anat escalfant i he deixat de pensar en la cama....per pensar en el dit petit del peu dret que fregava am alguna costura del mtijo...quin pupes! Bromes apart no he afluixat el ritme i en les pujades estava realment comode, en canvi baixant la tibia molestava força.
Al tram final, ja de cami cap a la font dels lleons, he trobat unes quantes maduixes de bosc que tenia intencio de portar a casa, algunes eren molt maques i estaven molt madures i he tingut la brillant idea de posarmeles a la butxaca ^_^'
Quan he arribat al cotxe tenia una "deconstruccio de maduixes del bosc tebies amb aromes d'estiu". Em sabia greu tirar-les i me les he menjat igualment....(els sucres naturals sempre son benvinguts!)l'ultim tram l'he fet corrent pq ja m'avurria...

temps total: 2:30h
km: ni idea