diumenge, 12 d’octubre del 2008

pseudo-duatlo

A vegades la rutina d'entrenar es fa pesada, fins i tot hi ha dies que no em ve de gust pero sempre trobo una excusa per sortir a entrenar. Avui ha sigut fer un "duatlo"; tenia ganes d'agafar la fixie pero tambe havia de preparar els 10km...solucio? fem les dues coses! m'he preparat i he sortit a correr, recuperant les bones sensacions i velocitat per acabar fent els 10km en 48min (no es gran cosa pero he arribat molt be i fent la segona meitat bastant rapid) llavors sense parar m'he abrigat una mica me posat els guants i he agafat la fixie per fer uns 15km mes de fixie (jo diria que eren mes aviat 20...pero no ho tinc ben calculat) Aqui les cames ja es queixaven una mica pero he rodat be tota l'estona, a les pujades apretant i a les baixades patint per que no se'm descontroles la bici (quin mal els genolls...) fins i tot he hagut de derrapar en un parell d'ocasions i he pogut comprobar que costa bastant.
Resultat: 1:40 min d'entrenament i amb ganes de mes!
dema toca potencia y piscina!