dissabte, 18 d’octubre del 2008

divagacions mirant com plou per la finestra

No he fet res en tot el dia, ni tan sols m'atreveixo a contar l'hora i pico d'estiraments que he fet per que soc refotudament poc sacrificat alhora d'estirar i mes encara quan veig els escassos resultats...
Cada mitja hora mirant per la finestra per poder anar a corre un rato, agafar la fixie, la moto...jo que se...
Es curios que quan estas tan acostumat a fer una sessio al dia, el fet de estar un dia sense fer res et sembla una tragedia! em sembla que lo meu es mono, pur i dur. I no conto les ganes que tinc d'anar a pescar per que degut als dos ultims dies (fiascos) tinc els anims mes atemperats (es aviat pels llobarros i tard pels peixos grossos, no soc capaç de veure res que valgui la pena).

Divagant tot mirant per la finestra...

pd: dema, si no passa res i deixa de ploure, es la cursa del carrer nou, no vaig a fer temps per falta d'entrenament pero tinc ganes de corre per girona!