dijous, 23 d’octubre del 2008

mtb a seques

Val, ahir potser vaig ser molt optimista al donar per fet que faria alguna cosa al mati...la realitat es que m'he aixecat al migdia i, apart de fer el dinar, no he fet res. Despres de dinar si: dues hores de mtb amb proteccions baixant a fons i disfrutant com un camell. La kona es lenta de collons en comparacio amb la cbr! l'unic que no te comparacio es l'amortiguacio: amb la kona pots fer totes les tonteries que vulguis (incluits un parell de salts que he volat 4 o 5 metres) sense patir gens. Amb la cbr un esglao ja es un perill....
En definitva, les cames funcionen, la bici tambe pero les sensacions no han estat del tot bones.

pd: l'anecdota del dia l'ha posat un home gran que m'he trobat a la pujada als angels (per asfalt) i m'ha dit "mira que be! per fi algu que em donara roda!" jo anava amb un metro de llengua fora i ell pujava tan tranquil amb la colnago impecable que duia. Al final ha sigut ell qui molt amable m'ha donat roda una estona fins que no l'he pogut seguir...Sempre hi ha bona gent quan fas esport.