dimarts, 14 d’octubre del 2008

dos minuts

Tocava anar a pescar. A les 7:30 clarejava i jo ja era a l'aigua avui. Els dies anteriors el mar de fons ha picat fort i encara es poden veure les marques evidents: algues arrancades, eriçons a la platja...etc. Pero avui l'aigua esta bastant be: 15m de visibilitat i una temperatura de 20ºC (mal dia per fer servir el 7mm :S) Començo les apnees i veig que amb 5 kg en tinc prou i de sobres per pescar comode a gairebe qualsevol fons i les primeres apnees deixen entreveure que avui tinc "un d'aquells dies".
Les 10 primeres apnees (excloent les 2 o 3 d'escalfament) han passat dels 2 minuts, arriban fins als 2:35 en una ocasio...a 18 metres. a 21m he fet varies apnees de mes de 2' i una maxima de 2:18. Al no passar gens de fred estava molt relaxat en el fons i fins i tot m'he "avurrit" en alguns moments degut a que no hi havia re de peix bo, nomes alguns sargs i llisses. En una de les picades han aparegut uns bonitols petits de caça molt per sobre meu i m'han ajudat a passar l'estona mentre perseguient peixets.
La tornada l'he fet com sempre a menos aigua, tranquilament, buscant llobarros pero al final res de res, zero absolut.

pd: a pesar de no pescar res estic content per que feia 15 dies que no anava a l'aigua i no esperava fer aquests temps!