diumenge, 19 d’octubre del 2008

10km del carrer nou

Aquest finde hi havia varies possibilitats per fer pero al final he acabat fent la mes factible: els 10km del carrer nou. La gracia esta en que ni els he fet sol ni els he fet per fer temps tot el contrari!! ha sigut una festa de "lluisos puigvert" (fins a 3!) el mes petit ha corregut mes trams dels que jo ho hagues fet segur (te 3 anys!) i els altres hem anat fent portant el cotxet.
Apart de divertit m'ha servit per veure que fins i tot anant molt tranquil vas passant gent i mes gent i que es pot baixar de l'hora portant un nen amb tu!
Al acabar estava tan be que he decidit afegir 50 min de fixed urbana i acabar de rematar les cames (els ultims 2 o 3 km he patit molt)
Aixi doncs diumenge d'entrenament, pero diferent. Ludic i de futur amb en lluis de 3a generacio demostrant que aviat deixara enrere l'avi, el pare i a mi!

2 comentaris:

Anònim ha dit...

jo tambe m'ho he passat molt be, amb la familia i amb molt bona companyia aixi dona gust anar a correr, jo he continuat amb els petits de la casa donan guerra i amb en lluis que a la tarda no ha parat de fer carreras a casa del seu cosi( quina energia uufffff), en fi molt bon diumenge

rash ha dit...

m'has de passar la foto de grup per il·lustrar el dia i la carrera!!
A veure si tenim sort i podem fer un cafe aquesta setmana...amb fixies!