dijous, 11 de juny del 2009

trencant la ratxa

Doncs si, sembla que els astres estan en armonia de nou, l'univers ha fet les paus...o el que vindria a ser: Ja no fallo tirs! Avui al entrar a l'aigua primera sorpresa: collons! quina visibilitat! cap a 20m!! despres la mala noticia: collons...que freda esta! (en comparacio amb els ultims dies ha baixat 2 graus!) aixi doncs, el peix estava força apatic, tot i aixo he tingut la sort de viure 2 o 3 escenes per recordar.
la primera:
al començar en una de les primeres esperes he estat a punt de disparar a un sarg "justet" per provar la punteria pero just quan el tenia en el punt de mira, de reull he vist apareixer un morrut molt mes gros. M'he concentrat en ell i he esperat, esperat, esperat...redeu si que li costa entrar! al final i ben just s'ha posat a tir i he decidit provar sort....BANG! bingo! (en catala QUINA!) El sarg ha vingut amb mi a la boya sense problemes.
la 2a:
Cap al final, desesperat buscant els dentols, que avui semblaven molt mes esquerps que de costum, he arribat a la punta "bona". Alla m'he preparat i m'he colocat en una esquerda esperant veure els dentols...tot relaxat...tot tranquil...de cop noto uns ulls grossos i molt propers que em miren. Em giro i em trobo un tros de congre d'uns 4 o 5 kg a un pam de la meva cama!! el congre semblava molt tranquil pero jo m'he ben espantat!l'he tocat amb la punta del fusell i ni aixi retrocedia, se'l veia molt molt confiat. En tot aixo, quan he tornat a aixecar la vista...
la 3a:
He vist dorades per tot arreu! estaven entrant des de mar obert i venien acompanyades! una cosa que no m'havia passat mai: dorades i dentols nedant junts!
Evidentment, entre l'espant del congre, el merder que he fet i tot plegat, cap dels peixos s'ha posat a tir ni en aquella apnea ni en les 15 o 20 que fet despres! gairebe sempre entraven els dentols pero tard i malament (o per on no els esperava!)

Abans de marxar he fet un tir de prova a una llisa i bang! en tot el cap!! sembla que torno a afinar la punteria, ara falta que l'aigua torni a calentar i els dentols vulguin jugar.
A seguir insistint.