divendres, 19 de juny del 2009

tarda de vici amb BICI

Al mati he anat a buscar la mtb que en david & sisu s'han encarregat d'adecentar pel dia 28. Aixi com soc, no he pogut evitar fer una sortida a la tarda per veure que tal rodo jo i roda la bici.
a les 3 sortia direccio st. feliu i al arribar a llagostera la cosa pintava malament...el cel era negre i cap a girona queia aigua amb ganes aixi que he pensat que millor que la pluja m'enganxi a prop de casa (i tampoc estava molt sobrat de forces...no ens enganyem). Efectivament, a cassa m'ha caigut tota l'aigua a sobre i he quedat xop, pero xop de veritat...al arribar a girona ja gairebe no plovia pero jo regalimava aigua per tot arreu. Al final tot i la pluja la bici s'ha comportat molt be i he fet 60km.

2 comentaris:

BICIOCIMAN ha dit...

AMB TANTA AIGUA NO HAS POGUT PESCAR CAP "LUCIO"???

rash ha dit...

S'hi m'arribo a quedar gaire estona mes al carril bici, hagues pogut fer com aquell que els agafava amb el braç!! que prefereixes? carpes de l'onyar? barbs del ter? "lucios" del carrer llarg? :P