dimarts, 16 de juny del 2009

l'era del rei SALOMON


Salomon XA PRO 3D ULTRA. No tenen un nom tan guapo com les north face pero van igual de be (o millor). Les principals diferencies son: la puntera esta molt mes reforçada, son mes lleugeres, mes estretes de peu pero igual d'estables (colla millor el peu), no tenen cordons (aixo m'encanta!!) i bueno...el color...com per perdrem de vista (en negre no hi eren en el meu numero i vaig acabar agafant les mes cantoses...aixi no em confonen per un senglar)
Per estrenar-les he anat als angels i....
per pujar 60min pelats!
per baixar (pel mateix lloc per on he pujat) 44min!
Per fer dies que no hi anava i per estrenar calçat...no m'ha anat gens malament no...la meva millor marca!

pd: els peus no hi estan acostumats i tot i portar els injinji, la planta del peu m'ha quedat una mica masegada (cap butllofa..nomes vermell)
pd2: esta per arribar el video definitiu del CBXR09!

3 comentaris:

home de ferro ha dit...

bon estreno!!!!! molt guapes, entre les teves bambes i la meva motxila.... jajajajaja ens em de veure una estona per parlar de sables

rash ha dit...

Nen! dissabte en principi si que puc venir a lo de les deveses!! que s'ha de fer?
Ja t'he copiat els dvds fotos+video

Anònim ha dit...

anda nen!! peaso neumàtics t'has comprat!

a disfrutar!

miquel