divendres, 3 d’abril del 2009

dia de mar raro

Avui si he anat a pescar, teoricament el mar havia d'estar bastant calmat pero encara es notava cert mar de fons. La visibilitat era bastant bona, uns 10-15m i seguia a 12-13º C. De tant en tant venien unes onades bastant grosses que marejaven força pero per la resta, força be. L'unic destacable que he vist avui ha sigut un llobarro que estava passant per sota meu a uns 8m mentre jo ventilava a superficie, l'he cridat per a veure si venia, pero no i quan m'he decidit a fer la caiguda ja començava a marxar cap al fons. Apart d'aixo, res d'interessant, segueix el peix petit pero encara no he vist cap serviola (ni gran ni petita) i ni rastre de les tonyines. Al final del dia he trobat 2 o 3 pops passejant pero eren petits i per acabar una escorpora que s'ha espantat al jo arribar al fons, he tingut temps de descarregar una goma del 106 disparar i pujar (aprox uns 600grams).
D'apnea no anava del tot fi pero en canvi poc a poc vaig sentint-me mes comode amb la profunditat (avui maxim 16m)
Dema...dema a curra tot el dia!