diumenge, 19 d’abril del 2009

10km en 41min

Avui era el dia de la cursa d'esports parra i la cosa ha anat mes o menys aixi:
Erem 4, paco, miquel, lluis i jo. Cadascu amb el seu temps previst i jo una mica a l'expectativa per la cama...La meva idea inicial era seguir en lluis per veure si podia mes o menys be i despres decidir si apretar o quedar-me.Poc despres de sortir, en paco ens ha passat a un bon ritme i he decidit intentar seguir-lo un parell de kms a veure que passava. Despres he vist que anava be i he seguit el ritme fins poc despres del km 6 quan he vist que podia tirar una mica mes (la cama no molestava) i he marxat tot accelerant bastant suau. Al arribar era el minut 41 i segons (em sembla) i m'he quedat amb la sensacio que, de saber-ho, podria haver fet 40. En paco ha arribat a encara no 1 minut darrera meu, en lluis a poc mes de 2 i en miquel ha fet uns bonissims 48min (sobretot amb el poc temps per entrenar que te).
Hem tingut sort amb el temps, ens ha fet sol, el recorregut era planer i excepte cap al final no he tingut problemes amb el genoll. Ara en fred si que em molesta i no se si durant aquesta setmana hauria o no de fer alguna cosa...ja veurem.

1 comentari:

Anònim ha dit...

Campió! ets el number one!
Mira't les foto finish a http://www.fotoinstant.com/index.asp?idevento=1

amb els temps:

http://www.esportsparra.com/CA/634/curses-esports-parra/classificacions-xii-cursa-10-km-de-girona.html

Una abraçada

Miquel