divendres, 23 de setembre del 2011

Mes jigging

Ahir vam tornar a sortir a pescar en Quim en Dani i jo. Ens vam centrar en el jigging molt aprop de St. feliu i vam tenir la gran sort de veure un espectacle dificil d'explicar (i de que es repeteixi).
Molt aprop de la costa (MOLT) vaig veure un llom d'una tonyina que trencava la superficie de l'aigua perseguint sorells o verats. Al moment vaig fer un crit per que els companys a la barca es giressin i just llavors, quan tots miravem cap al mateix punt, un exemplar de tonyina que media aprox un metre i mig i ves a saber quants quilos pesava, va saltar COMPLETAMENT fora de l'aigua amb la boca oberta i amb un peix a pocs centimetres de la boca! va ser com veure un missil sortir de l'aigua i tornar a entrar en mig segon. Despres, l'espectacle de veure els peixos "petits" saltant fora de l'aigua fugint dels deprededadors va acabar d'animar-nos!
Pel que fa al que vam agafar...jo vaig tenir força sort, vaig tenir moltes picades i vaig poder agafar un ranxo variat: llampuga, sorell, verat, calamar, aranya.
La part dolenta es que se'ns van escapar algunes picades bones, sobretot una a en dani quan ja teniem el peix a sota la barca i tan ell com jo el vam poder veure brillar a escassos 3 metros sota nostra.

En definitiva, ens ho varem passar be i vam treure algun peixet! aixo es el que val!