dimarts, 12 d’abril del 2011

tri tri tri

Dia extraordinari. Despres d'anar a classe volia anar a nedar a la piscina pero m'han dit d'anar a la platja i no he pogut dir que no...Total! que a les 12:30 ja estava a s'agaro amb el neopre posat (sense guants ni escarpins ni gorro de neopre) i splash! a nedar! uns 2000m que han sortit rapids pq el mar estava planxat. Llavors he pres el sol una estona i cap a casa a dinar: un bon plat de pasta, salsitxes i ou... 10 min despres ja portava el culot i el mallot posats i de cami cap a les encies! 75km de pura bici de carretera....i al arribar: el millor! m'he posat les bambes de corre i he sortit 25min!!!! i podria haver seguit pq no em feia mal RES! podia corre (excepte per la fatiga muscular mes que evident!)
Total i resumint, que estic molt content i em sento un 1% mes triatleta que ahir...pero un 1% menys que dema! poc a poc...pero amb pas ferm! SOM-HI!

aquesta es la meva cara despres de corre i de tot el dia sense parar:

1 comentari:

home de ferro ha dit...

vas llençar eh puta !!!!!!!
ara només et queda inscriure' t algun tri i trencar el gel!!!