dilluns, 11 d’abril del 2011

mar i asfalt

Dilluns, m'he aixecat fet merda. Ho diria d'una altra manera pero aquesta es la mes breu i exacte. Les 14+14 d'aquest finde m'han deixat fet pols i avui ha sortit tot el cansament: mal de cap, mal d'esquena i poc "humor". La part bona? que ja m'havia compromes amb l'enric per anar a pescar aixi que despres de dinar, cap a mar falta gent!
Temperatura 14ºc lleuger mar de fons i bona visibilitat...el mar ja començar a bullir de peix petit i avui hi havia MOLTES dorades per la zona de palamos. N'he disparat 4, una d'elles grossa, i nomes n'he agafat una de poc mes de mig kilo. Quan tornava cap a casa (ben content pq ni he passat fred ni l'apnea ha sigut tan dolenta com pensava) m'ha trucat en dani per anar a corre...DIT I FET, sense ni dutxar-me m'he posat les bambes i a trotar falta gent!
Ara vaig a dormir i si dema em trobo millor: piscina al mati, bici al migdia-tarda...Lluis, t'apuntes???