dimarts, 16 d’agost del 2011

Si la merda fos or...

Els pobres naixeriem sense cul! i es que, despres de gairebe una setmana de gastroenteritis, la cosa encara no ha millorat gaire. Dit d'una altra manera, medeixo els meus desplaçaments per la distancia que hi ha de tassa a tassa (de wc!)
Exageracions apart, ahir ja vaig poder rodar una mica pels angels, 15km caminant pq quan intentava corre, "el moviment" posava en greu perill la integritat de la meva roba interior...
Avui, despres d'un fortasec, he tirat cap a colera a les 7 del mati a fer una "excursio" amb familia d'uns 35km!. colera-llança-st. pere de roda-port de la selva-colera 35km a ple sol, que han servit per veure que les salomon slab estan difuntes, que els meus peus aguanten el maltractament millor del que em pensava i que les meves cames l'aguanten bastant malament!
En definitiva, toca canviar de bambes per la Mm11 si o si i cal seguir matxacant les cames per no passar-ho massa malament!
ara a dormir, que em fot mal tot (si, la panxa tambe!).

2 comentaris:

Trizand ha dit...

Vaya tela, un entrenamiento "que te cagas"

PS: Ya sé, la broma fácil, pero tenía que hacerla...

rash ha dit...

cuanto cabron suelto...XD