dimecres, 30 de març del 2011

UFF Quina dia!

Els dimecres son raros. Ho son perque m'haig d'aixecar a les 7, tinc classe a les 8 i no torno a casa fins a quarts de 2 i perque a les tardes sovint no tinc masses ganes de fer res.
Avui no era un dimecres d'aquests. He fet les classes com sempre pero al plegar, el sol ja brillava amb força i m'han vingut moltes ganes de sortir a la carretera amb la bici. Per desgracia la forma fisica de les meves cames no esta per gaires alegries aixi que he triat ruta facil i coneguda (girona-st. coloma-girona). Al arrivar, visita a can bici-oci...MEEEEEC, error! els senyors tenien alla una preciositat, un ferro amb majuscules (per alguna cosa es Reynolds) similar a aquesta:

29" i una delicia...com ho se? perque no he pogut evitar agafar-la i anar a fer 25km fins a st. miquel, volta i tornar...Quin tros de ferro! (si no fos pobre...)

Per rematar-ho, en un exces evident d'optimisme he "intentat" sortir a correr despres dels 75km de bici...i clar, es pot imaginar el resultat...dolor per tot arreu, 5km i cap a la dutxa!

Dema mes i millor!

3 comentaris:

home de ferro ha dit...

però que has fet??'!!!!

rash ha dit...

calla calla, que ja estava fent numeros per poder comprar la niner...punyetera miseria!
Aixo si, el dia ideal per anar amb bici! anima't i fem una sortida!

home de ferro ha dit...

jajaja hem tens intrigat amb el projecte!!!???