dilluns, 28 de març del 2011

Dia D, de Dilluns

Avui podria citar la canço de tequila: "He sortit de casa amb el somriure posat, avui m'he aixecat content de veritat, el sol del mati fa brillar la meva cara i una brisa fresca m'ajuda a despertar"
Total, que al mati he anat a la piscina per fer 2000m mes i anar agafant fondo. despres a la tarda tenia intencio de sortir amb la bici pero les quatre gotes que han caigut "m'han tallat el rotllo" aixi que he decidit anar a corre, dos cops. El primer jo sol, a ritme alegre: fontajau, la catedral, la uni, el bell-lloc i cap a casa. I just quan estava entrant a casa, sona el telefon: -digui? -com ho tens per anar a corre? -jo be, ja tinc la roba posada i estic estirant...
Aixi que m'he posat la motxilla un altre cop i a corre amb en dani fent gairebe el mateix circuit per 2n cop! ouh yeah!

Dema diuen que hi haura ruixats aixi que tampoc podre sortir amb bici, al mati anire a la piscina i a la tarda...el temps dira!
Som-hi!