diumenge, 27 de desembre del 2009

Dia d'observacio

Si agafes lo mes dur de la carretera i ho barreges amb la muntanya que et surt?



La cursa ha començat a les 12 (abans havien competit els petits i femines, cursa que m'hagues agradat veure si no fos per que m'he despertat un pel "just" de temps...). Sortida dels sub23 i 1 minut despres la resta (david mateu, alies: "collons com tinc l'esquena" inclos)
Nomes veure com han sortit, ja m'han entrat rampes, calfreds i mal de panxa...Despres al veure'ls passar pels diferents segments del circuit es quan et fas una idea de lo dur que es aixo. Evidentment, el punt on s'ha agrupat mes gent per animar ha sigut al creuar la riera i realment era espectacular veure com passaven alguns, primer per un segment de sorra que ja era mes propi del motocross llavors passaven l'aigua i enfilaven cap amunt per acabar tornant a l'aigua poc despres (cursa ideal per millorar la circulacio dels peus...cosa fina!)
Al final tot i patir "problemes fisics" (alguns periodistes internacionals especulaven que era l'edat) en D. Mateu ha fet un molt bon paper i ens ha deixat clar que aixo del ciclocross de competicio, com gairebe tot, es per a qui li agrada patir de veritat o pels 4 escollits que estan com toros.

1 comentari:

BICIOCIMAN ha dit...

molt bona narració,jo no ho hauria descrit millor.
COLLONS COM TINC L'ESQUENA!!!